Contact

Vragen of meer informatie? Laat het weten!

Wil  je graag meer informatie? Heb je een vraag over een van de massages of Zumba workouts? Of gun je iemand anders een relaxmomentje en wil je een cadeaubon bestellen?

Via de Whatapp button kun je direct een chat met mij opstarten of vul het contactformulier in en ik neem zo spoedig mogelijk contact met je op.

Je kunt me ook telefonisch bereiken op werkdagen tussen 09.00 – 17.00 uur. Houd er dan wel rekening mee dat ik niet altijd kan opnemen vanwege een massage. Een WhatsApp sturen is dan waarschijnlijk een betere optie!

Annemarie Verbeek

Cadeaubon

06 54 34 39 26

info@flowzz.nl

WhatsApp

MASSAGE IN LEEUWARDEN

ZUMBA IN HEERENVEEN

VEEL GESTELDE VRAGEN

Massage

Kan ik mijn massage annuleren?

Je kunt een massage tot 48 uur van tevoren annuleren. Daarna breng ik het bedrag van je gereserveerde massage in rekening.

Wat moet ik meenemen naar een massage?

Alleen jezelf! Het enige wat handig is, is dat je kleding aanhebt die gemakkelijk zit.

Kan mijn kind tijdens een kindermassage zijn/haar kleding aanhouden?

Jazeker! Kindermassage is heel laagdrempelig. Het gaat niet om een massage van de spieren, maar om een gerichte en aandachtige massage óver de kleding heen.

Waarom staat er bij babymassage 1 of 2 sessies?

Voor de babymassage geldt: de baby ‘rules’! Dat betekent dat we het moment van masseren afstemmen op het ritme van de baby. De eerste sessie is bij jou thuis. In de gereserveerde tijd van 3 uur kom ik naar je toe en gaan we samen aan de slag.

De 2e sessie van 15 minuten (€35,-) is optioneel en vind via een WhatsApp videogesprek plaats. Je kunt dan vragen stellen over de dingen waar je nog tegenaan loopt tijdens het masseren van je baby. Tevens krijg je toegang tot een video waarin de babymassage nog eens stap voor stap wordt uitgelegd en die je ten allen tijden kunt raadplegen.

Zumba

Wat voor schoenen moet ik dragen tijdens een Zumba workout?

Trek goede gymschoenen aan, de vloer is aan de gladde kant.

Hoe lang is een rittenkaart geldig?

Een rittenkaart is altijd 3 maanden geldig. Is je kaart eerder op, dan kun je een nieuwe aanschaffen

Kan er iemand anders op mijn rittenkaart een les volgen?

Een rittenkaart is altijd persoonlijk: je kunt deze niet doorverkopen of delen.

Kan ik restitutie op een rittenkaart krijgen?

Nee helaas, op een rittenkaart is geen restitutie mogelijk.

Ik heb lichte lichamelijke klachten, kan ik dan wel met Zumba meedoen?

Als je lichamelijke klachten hebt, overleg dan met je huisarts of Zumba een gezonde optie voor je is.

Wie kan ik aansprakelijk stellen als ik letsel oploop tijdens een les?

De organisator en/of instructeur is niet aansprakelijk voor letsel dat je tijdens de les oploopt. Je bent te allen tijden verantwoordelijk voor je eigen keuzes en daarmee ook of je meedoet aan een workout.